Wikileaks Public date: 10.08.2017 19:48:51

Publisher: dawn.com

Author:

30 Jan 2012

Some officers knew about Osama safe house

According to the BBC World, the claim was made in emails allegedly from US-based security think tank Stratfor, which were published by the whistleblowing website WikiLeaks. Stratfor warned ahead of publication it would make no comment on whether the emails were authentic or inaccurate.
According to the BBC World, the claim was made in emails allegedly from US-based security think tank Stratfor, which...

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *